Het Heem gaat verhuizen!

Het kon al een tijdje niet meer, de huidige locatie van de nachtopvang Het Heem in de wijk Hoefplan. De laatste jaren hebben wij ontzettend veel klachten van overlast ontvangen van omwonenden. Zeker als het mooi weer is hangen er geregeld mensen voor de deur en slapen er mensen op bankjes in de buurt. Dat is iets dat wij niet willen, zeker niet in een kinderrijke buurt.

Raadslid Tamara Vermeulen zet zich al jaren in om deze kwestie op te lossen, voor de omwonenden, maar ook omdat de dak- en thuislozen recht hebben op een goede plek in de gemeente.

Eindelijk is er een oplossing voor Het Heem en lijkt het einde van de overlast in zicht! Door een breed gesteunde VVD-motie van Tamara Vermeulen zal uiterlijk 2020 een oplossing voor Het Heem komen; die dan zo snel mogelijk wordt gerealiseerd. Het Heem zal door die oplossing verhuizen naar een andere locatie. Fijn voor de bewoners in de omgeving, en goed voor de mensen die hier gebruik van (moeten) maken.