Bespreek Alkmaar onder het genot van een bakkie met de VVD

Op woensdag 22 februari staat de VVD met de Bakkie doen-truck voor de bibliotheek, aan de Gasthuisstraat in Alkmaar. De VVD wil graag weten wat er speelt in uw buurt en onder het genot van een bakkie komen vaak de mooiste gesprekken tot stand. We willen graag weten wat goed gaat in uw buurt en wat misschien beter kan. Over deze onderwerpen gaan we graag met u in gesprek. We staan daarom van 11:00 tot 15:00 met de truck in het centrum, hier kunt u terecht voor een gratis kopje koffie en een goed gesprek.

Naast lokale fractieleden staat ook Tweede Kamerlid Rudmer Heerema bij de truck. Rudmer is in de Tweede Kamer woordvoerder Sport en Natuur. Ook kandidaat-kamerlid Falco Hoekstra uit Heerhugowaard zal aanwezig zijn. Dus heeft u een vraag aan Rudmer of Falco, over een standpunt van de VVD, een zorg die u wilt delen of gewoon zin in koffie. U kunt bij de Bakkie doen-truck terecht voor gratis koffie en een goed gesprek. Mark Rutte en de VVD hebben een plan voor Nederland, kom langs bij de Bakkie doen Truck en ga in gesprek over het plan voor Nederland.