Het VVD plan voor Alkmaar werkt!

De VVD wil dat het goed wonen, werken en leven is in Alkmaar. Dat is ons plan voor Alkmaar. De VVD is daarom gewoon blij met de begroting. De gemeentelijke lasten voor al onze inwoners (u en ik dus gewoon) blijven onveranderlijk tot de laagste van Nederland horen, met een onveranderd hoog voorzieningenniveau. Wat heerlijk. Wij schrijven het gewoon nog een keer. De gemeentelijke lasten voor al onze inwoners zijn de laagste van Nederland met een hoog voorzieningenniveau.

Tegen alle NL gemeentebesturen die duurder zijn voor hun inwoners (en dat zijn ze bijna allemaal) wil de VVD zeggen; kijkt u eens. Zo kan het ook. Hoe? Gewoon solide financieel beleid, met name door de VVD georganiseerd, samen met onze coalitiepartners.

Daarom is het mogelijk om extra geld in sport te steken, daarom is het mogelijk om de Bierkade-Wageweg twee-richtingsverkeer te maken, daarom heeft het ziekenhuis voor Alkmaar gekozen, daarom is Alkmaar een bruisende stad, waar veiligheid hoog in het vaandel staat. Maar daarom is het ook mogelijk om extra aandacht aan alle mooie kernen te besteden, waar leefbaarheid door bewoners zelf wordt georganiseerd en best een steuntje in de rug mag krijgen.

De VVD wil dat Alkmaar nog beter wordt in dienstverlening, dus moet er ook digitaal aangifte gedaan kunnen worden van uw pasgeboren kindje. U heeft wel wat beters te doen in de kraamtijd dan naar het gemeentehuis te komen!

Geen bühne-politiek dus met uw belastinggeld of ongebreideld links-lokale hobby’s financieren, maar gewoon begrotingsdiscipline en goede dienstverlening. Dat is goed voor alle inwoners, zowel in de stad als in het buitengebied. Het VVD plan voor Alkmaar werkt!