In gesprek met staatssecretaris Eric Wiebes

Op zaterdag 25 februari is Eric Wiebes te vinden in het Emmakwartier in Alkmaar. Samen met vrijwilligers en de VVD Alkmaar gaat de staatssecretaris van Financiën van deur tot deur in de wijk om te praten met de bewoners. De VVD wil graag weten wat er speelt in uw buurt. Wat kan beter en wat gaat juist goed? Daarom komen we graag bij u langs. Dus heeft een vraag aan de staatssecretaris, een vraag over een standpunt van de VVD of een zorg die u wilt delen? Op zaterdag 25 februari zijn wij vanaf 15:00 te vinden in het Emmakwartier.

Staatssecretaris Eric Wiebes: “Het gaat goed in Nederland maar we moeten er nu ook voor zorgen dat iedereen dit voelt. Dit doen we niet alleen vanuit Den Haag, maar juist ook op lokaal niveau. Zoals hier in Alkmaar, waar de lokale lasten tot een van de laagste van heel Nederland behoren. Ik hoor graag wat er nog meer speelt in de stad en welke vragen u heeft. Daarom kom ik bij u langs en ga ik met u gesprek."

De pers is van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.

Locatie: Emmakwartier

Tijdstip: 15:00